Všeobecné obchodné podmienky
O poskytovaní služieb v oblastiach školení, kurzov, tréningov, konzultácií, koučingu a to aj v online koučingu.
ČLÁNOK I.
Vymedzenie pojmov
Prevádzkovateľom internetovej stránky www.slavkamasarova.sk (ďalej len “slavkamasarova”) je Slávka Masárová, IČO: 55276059, DIČ: 1070001746, so sídlom Bosákova 3783/7, 851 04 Bratislava, zapísaná v Živnostenskom registri pod číslom 110-324964 Okresného úradu Bratislava dňa 1.3.2023.
Predávajúcim je Slávka Masárová, IČO: 55276059, DIČ: 1070001746, so sídlom Bosákova 3783/7, 851 04 Bratislava, zapísaná v Živnostenskom registri pod číslom 110-324964 Okresného úradu Bratislava dňa 1.3.2023.
Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných na stránke www.slavkamasarova.sk je Slávka Masárová, IČO: 55276059, DIČ: 1070001746, so sídlom Bosákova 3783/7, 851 04 Bratislava, zapísaná v Živnostenskom registri pod číslom 110-324964 Okresného úradu Bratislava dňa 1.3.2023.
Kupujúcim, respektíve objednávajúcim je každý návštevník, ktorý prostredníctvom web stránky www.slavkamasarova.sk vytvoril objednávku alebo registráciu. Produktom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach www.slavkamasarova.sk.
Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania alebo registrácie na webovej stránke www.slavkamasarova.sk výberom služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového alebo registračného formuláru. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.slavkamasarova.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.
ČLÁNOK II.
Informácie o uzatvorenej zmluve, predmete zmluvy a obchodných podmienkach
Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie osobných stretnutí a/alebo online stretnutí formou koučovacieho rozhovoru, kurzu, školenia, konzultácie alebo mentoringového stretnutia a workshopu v oblasti podnikania, finančnej gramotnosti a osobnostného rozvoja za odplatu.
Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí. Predávajúci potvrdzuje, že poskytne osobné alebo online stretnutie za účelom koučovania, mentorovania alebo lektorovania v dohodnutej oblasti. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy.
Zmluva je zmluva v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho, možno zmluvu uzavrieť aj v inom, pre strany zrozumiteľnom jazyku. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania či registrácie a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky či registrácie ju skontrolovať a prípadne opraviť.
ČLÁNOK III.
Cena
Nie sme platcami DPH. Všetky uvádzané ceny tovarov a služieb sú konečné. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke www.slavkamasarova.sk v momente vykonania nákupu či registrácie alebo cenou dohodnutou ústnou formou v momente vykonania nákupu či registrácie. Cena je splatná vopred, pokiaľ nie je písomne dohodnuté inak.
ČLÁNOK IV.
Objednávka, registrácia a storno
Objednávka vzniká potvrdením procesu, rezervácie, objednávania či registrácie na webovej stránke www.slavkamasarova.sk výberom služieb kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednanú službu.
Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
Kupujúci súhlasí, že má právo na storno objednávky individuálneho koučingu a/alebo mentoringu do 24 hodín pred termínom a súhlasí, že sa vzdáva možnosti odstúpenia od zmluvy po uplynutí 24 hodín a bude mu zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
Kupujúci súhlasí, že má právo na storno objednávky skupinovej vzdelávacej aktivity (školenia, kurzy, workshopy, tréningy) do 2 týždňov pred začiatkom vzdelávacej aktivity bez poplatku. Pri stornovaní v čase od 2 týždňov pred začiatkom vzdelávacej aktivity bude účtovaný storno poplatok vo výške 100 % z účastníckeho poplatku. Storno sa musí realizovať výlučne písomne. Náhradníci môžu nastúpiť kedykoľvek.
Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby.
ČLÁNOK V.
Platobné podmienky a možnosti platby
Kupujúci po vyplnení objednávky, rezervácie či registrácie, je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky. Za služby je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
- platba prevodom na bankový účet,
- platba na základe faktúry.
ČLÁNOK VI.
Dodacie podmienky a autorské práva
Predávajúci je povinný uskutočniť osobné stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie pomocou elektronickej komunikácie s kupujúcim v dohodnutom dátume objednávky, alebo v inom dátume na základe dohody s kupujúcim. Spolu so službou je zákazníkovi dodaná faktúra (daňový doklad). Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je služba dodávaná.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny v programe z organizačných dôvodov (na základe „vyššej moci“ a aj v závislosti od minimálneho počtu účastníkov). Predávajúci neodkladne kupujúcim oznámi všetky zmeny súvisiace so zmenou dátumu alebo miesta vzdelávacej aktivity.
Kupujúci berie na vedomie, že dodávané služby sú predmetom duševného vlastníctva a sú chránené autorskými právami a ostatnými právami duševného vlastníctva, ktoré patria spoločnosti Slávka Masárová, IČO: 55276059, DIČ: 1070001746, Bosákova 3783/7, 851 04 Bratislava. Zmluvou medzi dodávateľom a odberateľom nedochádza k prevodu žiadnych práv duševného vlastníctva. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, odberateľ má právo používať produkty výlučne ako konečný užívateľ a to spôsobom vyplývajúcim z povahy a účelu produktu. Nie je povolené ich bez písomného povolenia kopírovať, rozmnožovať, poskytovať tretím stranám alebo inak rozširovať akýmkoľvek spôsobom.
ČLÁNOK VII.
Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 ods. 6 písmeno a) a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dni odo dňa uzavretia zmluvy.
ČLÁNOK VII.
Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 ods. 6 písmeno a) a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dni odo dňa uzavretia zmluvy.
ČLÁNOK VIII.
Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán
za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci. Kupujúci je povinný:
- prevziať objednanú službu,
- zaplatiť za službu dojednanú sumu predávajúcemu,
- zaplatiť predávajúcemu dojednanú sumu pred uskutočnením stretnutia,
- poskytovať pravdivé informácie predávajúcemu,
- poskytnúť predávajúcemu fakturačné údaje,
- oboznámiť sa s Všeobecnými obchodnými podmienkami.
kupujúci má právo:
- stornovať kúpnu zmluvu do 24 hodín od uskutočnenia objednávky, okrem prípadov individuálneho koučovacieho/mentoringového stretnutia uvedeného v Článku IV.
- po uhradení kúpnej ceny stretnúť sa s predávajúcim na vopred dohodnutom dátume za účelom predmetu zmluvy.
predávajúci je povinný:
- dodať kupujúcemu službu v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
- spolu so službou zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k službe ako napríklad faktúru za službu, v kodifikovanej podobe slovenského jazyka alebo iného jazyka v prípade dojednania,
- oboznámiť kupujúceho s Všeobecnými obchodnými podmienkami,
- neposkytovať materiál poskytnutý kupujúcim tretím osobám,
- na vyžiadanie kupujúceho stornovať kúpnu zmluvu do 24 hodín od uskutočnenia objednávky, okrem prípadov individuálneho koučovacieho/mentoringového stretnutia uvedeného v Článku IV.
- poskytnúť dotazník spätnej väzby kupujúcemu.
predávajúci má právo:
- požadovať zaplatenie kúpnej ceny spolu s objednávkou od kupujúceho,
- vrátiť kúpnu cenu pri negatívnom hodnotení kupujúceho,
- požadovať fakturačné údaje od kupujúceho,
- požadovať súčinnosť kupujúceho.
ČLÁNOK IX.
Ochrana osobných údajov
Pravidlá ochrany osobných údajov sú podrobne uvedené na stránke www.slavkamasarova.sk.
ČLÁNOK X.
Náhrada škody pri neprevzatí služby
Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal službu, ktorý nestornoval a zároveň nezaplatil dojednanú kúpnu cenu. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X podľa ktorého je kupujúci povinný zaplatiť dojednanú sumu.
Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým administráciu objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.
ČLÁNOK XI.
Záručné podmienky
Na tento druh služby sa záručné podmienky nevzťahujú.
ČLÁNOK XII.
Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.slavkamasarova.sk.
Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 185/2015 Z.z., Zákona č. 40/1964 Zb., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. marca 2023.